Постинг
01.06.2018 18:38 -
bTV на 18 години
bTV отбелязва успеха на първокласното съдържание на 18-ия си рожден ден...
Нюзрумът на най-гледаната телевизия ще има ново, високотехнологично студио до края на 2018-а!
Днес (01-и юни) bTV празнува 18-ия си рожден ден с най-високото зрителско признание за съдържанието си на всички платформи на bTV Media Group. Последните данни от ГАРБ за пролетния ТВ сезон и изводите от скорошно национално представително проучване потвърждават, че bTV е медията, която се радва на най-големия интерес и най-високото доверие в страната.
ВИДЕО: Как се разви bTV през последните години, телевизията или интернет ще доминира в бъдеще и какво да очакват зрителите до края на годината, коментира главният изпълнителен директор на bTV Media Group Флориан Скала в интервю за "Тази сутрин"
Изследването, проведено от "Маркет линкс" през април и май сред зрителите на възраст 18-54, потвърждава, че bTV e медията с най-високо доверие (47,4% спрямо 27,8% за NOVA). bTV е и най-често споменаваният канал (45,7% спрямо 33.9% за NOVA), най-любимият ТВ канал (36,4% спрямо 28,6% за NOVA), най-често гледаната телевизия (40,4% спрямо 28,3% за NOVA) и първият ТВ избор за най-голяма част от българите (40,9% спрямо 29,8% за NOVA).
Централната емисия на bTV Новините е основният източник на информация за 55% от зрителите (спрямо 35% за Новините на Нова и 5% за "По света и у нас"). "Тази сутрин" се разпознава като водещият източник на сериозни коментари и анализи от почти половината от всички респонденти (спрямо 38% за "Здравей, България" и 6% за "Денят започва").
Най-гледаните актуални предавания на bTV - "120 минути" и "Лице в лице", са посочени в проучването на "Маркет линкс" и като най-интересните и успешни в жанра (съответно от 23% и 18% от респондентите). Зрителите оценяват много високо и "Карбовски: Втори план" (12%). Изследването потвърждава, че bTV е и водещият източник на развлекателно съдържание, като предлага четири от петте най-високо оценени шоупрограми у нас - "Гласът на България", "България търси талант", "Бригада Нов дом" и "Фермата". Есенният хит на bTV - "Фермата", който се завръща с очаквания четвърти сезон през септември, е и най-запомнящото се ТВ събитие за 2017-а, според данните на "Маркет линкс".
Изводите от представителното проучване се потвърждават и от актуалните данни на ГАРБ. Повече от 36% от всички българи са предпочели bTV тази пролет (18.02 - 29.05). Шоупрограмите в праймтайм и сериалите на телевизията отново са привлекли най-големия брой зрители. Новините и актуалните предавания на bTV са без конкуренция и през пролетния ТВ сезон. Челните позиции в жанра отново се заемат от bTV Новините и bTV Репортерите. Качественото съдържание на bTV тази пролет привлече още повече потребители и в дигиталните платформи на bTV Media Group. Видеогледанията на btvplus.bg се увеличиха до 4,6 милиона от януари 2018-а, което е със 7 пъти повече в сравнение със същия период миналата година. Новинарският сайт btvnovinite.bg, който отскоро е с обновен дизайн и функционалности, е увеличил потребителите си със средно 20% в сравнение с пролетта на 2017-а (според данни на Gemius).
Най-гледаните актуални предавания на bTV - "120 минути" и "Лице в лице", са посочени в проучването на "Маркет линкс" и като най-интересните и успешни в жанра (съответно от 23% и 18% от респондентите). Зрителите оценяват много високо и "Карбовски: Втори план" (12%). Изследването потвърждава, че bTV е и водещият източник на развлекателно съдържание, като предлага четири от петте най-високо оценени шоупрограми у нас - "Гласът на България", "България търси талант", "Бригада Нов дом" и "Фермата". Есенният хит на bTV - "Фермата", който се завръща с очаквания четвърти сезон през септември, е и най-запомнящото се ТВ събитие за 2017-а, според данните на "Маркет линкс".
Изводите от представителното проучване се потвърждават и от актуалните данни на ГАРБ. Повече от 36% от всички българи са предпочели bTV тази пролет (18.02 - 29.05). Шоупрограмите в праймтайм и сериалите на телевизията отново са привлекли най-големия брой зрители. Новините и актуалните предавания на bTV са без конкуренция и през пролетния ТВ сезон. Челните позиции в жанра отново се заемат от bTV Новините и bTV Репортерите. Качественото съдържание на bTV тази пролет привлече още повече потребители и в дигиталните платформи на bTV Media Group. Видеогледанията на btvplus.bg се увеличиха до 4,6 милиона от януари 2018-а, което е със 7 пъти повече в сравнение със същия период миналата година. Новинарският сайт btvnovinite.bg, който отскоро е с обновен дизайн и функционалности, е увеличил потребителите си със средно 20% в сравнение с пролетта на 2017-а (според данни на Gemius).
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 0
Архив