Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2018 09:59 - Вие пожелахте: Ирина Баева
Автор: serialinews01 Категория: Забавление   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

От Русия отиде в Мексико, за да сбъдне мечтата си и да покори мексиканците.
  image От малка е искала да блести на сцената и мечтата й се сбъдна. Ирина Баева обича да е пред камерите. Няма значение от деня и часа за снимки, тя винаги отива на снимачната площадка с усмивка. Благодарение на теленовели като "Дивата роза", "Тереза" и "Непокорните" тя се увлича по мексиканските теленовели и започва да учи испански. Вече пета година е в страната на ацтеките и става все по-търсена за проекти.   image Телевиса Спорт се възползва, че Ирина Баева е рускиня и я прати в родината й Русия като част от екипа, който ще отразява Световното по футбол. Така тя ще се изправи пред едно от най-големите предизвикателства в кариерата си и ще дебютира като водеща. След това приключение рускинята ще продължи да чука на вратите с идеята да се снима в киното.   image - Как се появи желанието да отидеш от Русия в Мексико? Това са две различни страни. В Русия не знаехме нищо за тяхната нация и те не знаят много за нас... това са две различни реалности, но от тригодишна гледам теленовели и исках да знам каква страна е Мексико, как живеят там. Мечтата ми беше да стана актриса, въпреки че в Русия това не се смята за сериозна професия и родителите ми не ми разрешиха, затова учих Журналистика и тогава започнах да уча испански. За да си помогна, прегледах всички теленовели, за да знам как се произнасят думите. След това разбрах за Школата на Телевиса и се свързах с тях. Имах късмета да ме изберат. Тогава взех решението да сбъдна това, за което винаги съм мечтала - да стана актриса. За да съм честна, когато отидох в Мексико, нищо не беше както съм си го представяла. Имах представа от теленовелите за големи къщи, буквално си представях живот като от теленовелите и тогава Мария, учителката ми по испански, ми каза, че нищо не е както го представят. Отидох и разбрах, че трябва да се боря за всичко, което искам. Коства ми много, имах доста трудни моменти, нивото в Школата е много високо, изискват много от теб. Не беше каквото очаквах, но накрая свикваш.   image - Знаем, че си научила испански благодарение на мексиканските теленовели... От части да, защото съм самоука, но ми помогнаха много и книгите. Ако ти каже, че е научил нов език само с гледане на телевизия, не му вярвай, невъзможно е, защото можеш да разбереш какво казват, но не ти посочват как да построиш изречението и частта с граматиката.   - Защо реши да се пробваш в Мексико? Все още не мога да отговоря на този въпрос. Исках да отида в някоя страна от Латинска Америка и първата ми опция беше Аржентина, но започнах да гледам мексикански теленовели и всичко се промени. Все още искам да опозная Аржентина, но в Мексико всичко се уреди и Школата на Телевиса за чужденците е много полезна, за да ти уредят документите и да можеш да работиш, освен това училището е безплатно. Мисля, че това е един от важните фактори, заради които реших да дойда тук.   image - Струваше ли си да поемеш този риск и да оставиш семейството си, за да се реализираш в друга страна? Напълно. Истината е, че беше много трудно да се разделя със семейството си, още повече че съм доста привързана към тях и винаги сме били много сплотени. Сестра ми живее на 140 км от нашите и те ходят често на гости, но с мен е по-различно, защото живея много по-далеч. Липсват ми. Да живееш в друга страна е да започнеш отначало, ставаш дете, зщото се учиш на всичко. Имам приятели сега, на които мога да разчитам, но в началото бях сама и когато ме болеше корема, не знаех кой автобус да хвана или как да стигна, но с времето се научаваш. Мексико е страна, която те приема с отворени обятия.     image - Tази раздяла ти е помогнала да помъдрееш и да се справяш с всички проблеми... Напълно. Като излезнеш от дома ти и отидеш в друг град сама, с друг език, си длъжен да разрешаваш проблемите си, да пораснеш, в същото време ставаш по-силен. Понякога, когато съм болна, не казвам на родителите си. Откакто съм в Мексико се научих да взимам собствени решения.   image- Отдава ли ти се воденето? Да, в даден момент учих Журналистика и ми беше интересно, освен това, ще се пробвам в друго поприще. Ще бъде прекрасно изживяване и за двете страни, защото обичам много да гледам спорт, но не и да го практикувам. Харесвам Световното, зимните спортове.     - Какъв ще бъде твоят принос в това? Мисля, че мога да допринеса с много идеи, за начало като гид, защото има много културни особености и обичаи, които само един руснак знае. Страхотно е, че се отварят вратите и за жените и те показват, че знаят и могат да се развиват в тази мъжка среда.   image - Сама ли реши да станеш блондинка? Да, но не мога да свикна. Реших да се боядисам, за да съм по-близо до естествения си цвят, който е по-светъл, но не чак толкова рус като този. Бях с черна коса и искам да ми порасне естественият цвят.    - Мислиш ли, че тази година ще навлезнеш в киното? Дано, бих била много щастлива, защото за всеки артист е голямо преживяване да прави кино. Надявам се да получа шанс да бъда на големия екран и да сбъдна мечтата си. Ще продължа да търся, докато не се сбъдне, няма да се дам за победена.   image - Приключи снимките на "Признавам се за виновна" и се качи на театралната сцена с "Защо мъжете обичат к**ките?"... Започнах годината много добре. Благословия е да имам работа и да приключиш един проект, за да почнеш друг. Да имаш предложения, да те търсят и да имаш лукса да избираш, невероятно е. Голяма късметлийка съм. Доволна съм, щастлива. Миналата година направихме турне с пиесата и беше ново и прекрасно изживяване. Да получаваш мигновения отговор на публиката е невероятно, защото да правиш комедия е различно от това да правиш телевизия. "Признавам се за виновна" ми достави голям урок и не мога да искам повече, просто съм доволна.   image - Как получи ролята на Наталия в "Признавам се за виновна"? Бях в Маями да промотирам финала на "Дойде любовта" в края на май 2017 и ми се обадиха от екипа на Анжели Несма, за да ми кажат, че биха искали да изиграя младата протагонистка в историята. Пратиха ми сцените за кастинга, прочетох ги и казах: "Каква драма!" Сцените бяха доста сложни и мисля, че бяха от най-силните в историята. На следващия ден ми казаха хубавата новина.   image - Какви бяха сцените майка - дъщеря с Даниела Кастро?

Невероятни. Имахме доста шамари и тя ти дава невероятен стимул. В "Страст и власт" ми се случи същото с Хорхе Салинас. Колкото по-голям е актьорът, опитваш се да се учиш и да си вършиш работата възможно най-добре. Даниела Кастро е ходещ наръчник по актьорство. Тя има страхотен начин на изпълнение и много силно драматично ниво.       image - Как се чувстваше с първата ти главна роля в "Дойде любовта"? Много щастлива и благодарна за възможността. Работих много откакто дойдох в Мексико и здравата работа винаги дава плодове. Беше голямо предизвикателство да играя Лусиана, вложих всичко от себе си, цялата отговорност, работих здраво, за да не предам доверието на продуцента, на режисьорите, състава и на публиката.   image - Преди три години дебютира в теленовелите и вече имаш солидна кариера... Не знаеш колко съм благодарна на продуцентите, че са повярвали в мен. Започнах с "Италианската булка" 2015г., след това в "Страст и власт" с Хосе Ел Гуеро Кастро. После той ме потърси и ми даде първата ми главна роля в "Дойде любовта". След това играх в театъра и накрая в "Признавам се за виновна". Винаги съм смятала, че късметът идва, когато шансът и подготовката се срещнат. Работих много, може и да е късмет, защото при мнозина не идва този шанс. Бях готова за момента, в който ще имат нужда от мен.    image - Смяташ ли, че красотата ти е повлияла?
Смятам, че времето на Бог е перфектно. Едно от нещата, които ми костваха много, когато отидох от Русия в Мексико, беше да неутрализирам акцента си, коства ми три години да го премахна и все още се усеща. Без съмнение, това беше определящо, за да получа работа, а не дали съм красива. Руският е много различен от испанския и е много трудно да премахнеш акцента. Няма формула или рецепта, с която да го премахнеш от днес за утре. Изисква се много работа.   image - Как се справяш с всичко, което се изговори за теб в последните месеци, че си причината за раздялата на Габриел Сото и Джералдин Басан? От кое те боли най-много? Беше трудна ситуация. Като публична фигура знаеш, че ще говорят за теб, но едно е да говорят за работата ти и друго - за личния ти живот. Най-много ме заболя от коментарите, пълни с обиди, а те бяха много, най-вече в социалните мрежи, където хората изказват мнението си, без да знаят как стоят нещата. Остават с първото впечатление и колкото и да искаш да изясниш нещата, тях не ги интересува. Те продължават да те съдят, предполагат и спекулират.   image - Какъв урок научи? Следващият път ще знам как ще реагирам при подобна ситуация. Помогна ми много подкрепата на моите фенове, на онези, които ме познават и ми пращаха добри думи. Знам коя съм и каква е моята реалност. Не трябва да се оставяш да ти въздействат лошите коментари. Трябва да познаваш пътя, по който вървиш. Оставих този слух в миналото... Сега напред към това, което предстои.   image - Актьорството помогнало ли ти е да излекуваш някоя емоционална рана? Да, в "Дойде любовта" тъкмо бях се разделила с тогавашния ми приятел, Емануел Паломарес, с когото бях повече от две години и ми беше трудно, но трябваше да ходя на снимки. Всъщност героинята ми имаше сцени, които приличаха много на тези, които ми се случиха на мен. Точно два дни след като скъсахме, героинята ми имаше същата ситуация и репликите й бяха подобни на това, което си казахме аз и приятеля ми. За мен беше сложно, защото мозъкът се опитва да блокира това, което те притеснява, но след това ми помогна последният етап, около два месеца, където благодарение на историята успях да изкарам цялата тъга, сълзите и болката. После влезнах в пиесата и тъй като беше комедия, превъзмогнах процеса на болка от раздялата и не бях вече роб на тъгата.   image - Като малка в Русия гледаше теленовели, за да научиш испански, а сега си главната героиня в тези истории. Как се чувстваш? Това е едно от най-хубавите усещания. Някой трябва да ми напомни какво съм направила, за да стигна дотук и да кажа: "Уоу, живея мечтата, която винаги съм си представяла". Несравнимо е. Струва си да се бориш за мечтите си.
image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: serialinews01
Категория: Забавление
Прочетен: 33847
Постинги: 53
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031